自己紹介

自分の写真
東京学生英語劇連盟/Model Production 2014のブログです。 5月5、6日に世田谷区民会館で行われる公演に向けて、日々メンバーが感じていることを記していけたらと思います。応援していただけたら幸いです。

2014/03/02

Many feelings were coming.

Hi!! I'm Kouki! or UNIQULOboy! Both is OK!
Today is last JRh day. Ten days  have passed since I jumped in MP.I feel these days so fast.But.It's so good for me. After today's JRh we saw a movie about JRh and reconfirm our aim. Then, many feelings were coming. I decided I'll do my best in MP once again.


こんにちは!こーきです!あるいはUNIQLOボーイです!どちらでもよいです!今日は最後のジョイントリハーサルでした。あっという間の10日間だったけど、素晴らしい10日間でした。今日のジョイントリハーサルのあとにこれまでのジョイントリハーサルについての動画を見て、自分たちの目指す目標を再確認しました。そのとき、自分の中に色々な感情がわいてきて、改めて、MPで頑張っていこうと思いました。


And, Today we did like a performance day.Still I do not know at all what performance will make. But I think we must be able to make grate performance


そして、今日は本番に近い練習をしました。まだどのようなミュージカルが出来上がるのか全くわかりませんが、絶対に素晴らしいパフォーマンスが出来ると思います!


By the way. We have a rehearsal almost every day.So, we have to cange clothes that are easy to move everyday. Are you trouble!? I have no clothes!! Then, UNIQULO is so good!So cute Disney or Pixer T-shirt is 1000yen! So cool Coca-Cola T-shirt is 1500yen! You should go to UNIQULO tomorrow! I'm looking forward to seeing you in UNIQULO! See you!


ところで、MPはほぼ毎日リハーサルがあります。つまり、毎日運動用の服を変えないといけないのです!この文章を読んでるあなた!お困りではないですか!?服がない!と!そんなときはUNIQLOがお勧めです!可愛らしいディズニーやピクサーのTシャツが1000円!カッコいいコカ・コーラのTシャツが1500円!さぁ!明日はUNIQLOに行きましょう!みなさんとUNIQLOで会えるのを楽しみにしてます!さようなら!!

1 件のコメント:

  1. (^v^)2014/03/03 3:21

    Hello, Kouki! Are you woking at UNIQULO??lol

    Seems like you enjoy MP a lot!! Nice!!
    From now on, it will be more fun, so please be sure lol
    I like U-T-shirts!! I will buy some :)



    こんにちは、こーき!ユニクロで働いてるのかしら?笑

    MPをすごく楽しんでるみたいですね!ナイスっ!!
    でもこれからもっと楽しくなるから覚悟しておいてね?笑
    私もUティー好きですよーそろそろまた買いに行こうかな♪

    返信削除