自己紹介

自分の写真
東京学生英語劇連盟/Model Production 2014のブログです。 5月5、6日に世田谷区民会館で行われる公演に向けて、日々メンバーが感じていることを記していけたらと思います。応援していただけたら幸いです。

2014/03/26

No wander time goes by so fast!

Hi, this is Ayami! I'm cast in MP14.
こんにちは、あやみです!MP14で、キャストをやらせてもらってます。

It is too fast that more a month have passed from kick off day!! Now I notice while I'm writing this. lol
MP14のキックオフの日から、もう1ヶ月以上も経ったなんて早すぎる!!今これを書きながら気づいて、驚きました(笑)

From when I joined MP14, things I'm weak (ex) speak English, express emotion, and so on) have become possible little by little. And there are a lot of discovery everyday. So I'm spending so fulfilling days. No wander time goes by so fast! lol
MP14に参加してから、たくさんの苦手だったことが少しずつ出来るようになっていったり(例えば英語で会話することとか、感情を表現することとか…)、毎日新しい発見があったりと、本当に充実した毎日を過ごしています。そりゃあ時間が経つのも早く感じるわけだ!笑

Today, I plactice same scenes with various ways. For example, we burst out laughing after we say our line (even if it is what kind of line!), we do fake crying, and after people who be spoken escape from people who speak to them, if we can touch them, we can speak to them! ...My explanation is difficult to understand? Well, ok! lol
今日はシーンの練習の中で、色々なやり方で同じ場面を行いました。例えば、自分のセリフを言い終わった後に、爆笑する(どんなセリフだったとしても!)とか、泣き真似をするとか。話しかけられる人は話しかける人から逃げて、タッチできたら話しかけられるとか!…私の説明分かりにくい?笑 まぁいいか!笑

Any way, that was interesting, and I was surprised because I do a various ways, then I became easier to express emotion and so on. This is discovery also!
とにかく、面白かったし、繰り返し色々なやり方で練習することで、感情が表現しやすくなったりして、驚きました。これも発見です!

Something like that, I can spend exciting everyday so I'm happy! I just keep running to performance day!!
そんな感じで、刺激でいっぱいの毎日を送れてとっても幸せです!本番まで、走り抜けます!!

Thank you for your reading!
最後まで読んでいただきありがとうございました!

p.s. I'm twin, so someday the other may appear on this blog! lol
ちなみに私は双子なので、そのうち片割れも登場するかも!笑

Ayami

1 件のコメント:

  1. Hello, Ayami^^

    Sounds like really interesting practices!
    I would like to do if I have an oppotunity.
    Enjoy each moment fully.
    Also look forward to seeing your sister(even if I can't notice lol)



    こんにちは、アヤミ^^

    なんだかすごくおもしろそうな練習ですね!
    機会があればぜひやりたいなあ。
    どの瞬間も楽しんでね!
    双子の片割れさんの登場楽しみにしてます(きづかないだろうけど笑

    返信削除