自己紹介

自分の写真
東京学生英語劇連盟/Model Production 2014のブログです。 5月5、6日に世田谷区民会館で行われる公演に向けて、日々メンバーが感じていることを記していけたらと思います。応援していただけたら幸いです。

2014/03/03

Now you guys know how great MP is for me!

Hi, everyone! I'm Koyume and I'm today's blogger ;)
Before I talk about today's rehearsal, I'll talk about myself for a bit. 
It's been a long time since I saw musical for the first time. When the show finished I just thought '...I wanna do that too...'. Since then, I started to take many lessons like musical school, tap dance school, singing lessons... I even auditioned for Musical Annie once. I didn't make it tho:( I did Dogeza and ask my dad to let me go to Canadian high school to learn English and Music, and I still keep learning acting and singing stuff now! Now you guys know how great MP is for me!!!!!!!!

こんばんは。今日のブログ担当、小夢です!
リハーサルの様子を書く前に、自分のことを少々書こうと思うのでお付き合いください!
私が初めてミュージカルを見たのは幼稚園の時でした。見終わった後は幼いながらに感動して、「小夢もやる!」とすぐ母親に頼みました。それからは学校より習い事の方が忙しかったなあ。ミュージカルもタップも歌も…ってお休みはほとんどありませんでした。小学生の時には東京にアニーのオーディションを受けに来たこともあります。第三次審査で落とされたけど…高校に入る時はどうしても海外の高校で音楽と英語を学びたくてお父さんに土下座して行かせてもらいました!そんなこんなでずっーーーとだーーーいすきなダンス歌演技を勉強しています。だからMPは本当に私にとってかけがえのない場所です。


So.. About today's rehearsal, it was the first rehearsal that all the section work separately:( I thought it's pretty sad but we can still have lunch time to see each other so it's good. Other than that, we casts had the time to sing a song in front of our wonderful directer Sheila. Everyone so nervous, and it felt like infection. After that, as Nojin said in today's circle, we learned the choreography of lullaby. The dance is unique and so pretty! Please ask me if you want to learn! I'll get my wonderful cast member to teach you! Just kidding, I can teach you one way or another. YES


今日は初めてのセクション別でのリハでした。なんだか寂しかったけど、お昼休みに皆に会えるから良いですね!セクション別でのリハで、キャストはシーラの前で歌をうたいました。皆めちゃくちゃ緊張してて、見てるだけでこっちが緊張してしまうくらい。私も自分の震える声にビックリしました。そのあとは、あやぴーさんにララバイの振り付けを習いました。とってもユニークでとっても可愛いダンスです!もし知りたかったら言ってくれええい!どうにかして教えます。イエス。


And the best part of today's rehearsal, Zukky's pineapple cake was soooooo good! Thank you Zukky! And Marina:) 


そして今日のリハで最高だったのがズッキーの台湾のお土産のパイナップルケーキ!笑 めっちゃ美味しかった!ズッキーありがとう!そしてもらうの忘れた私にパイナップルケーキをくれたすんばらしいまりなありがとう!


I enjoy every moments of rehearsal because of everyone. Thank you for giving me this opportunity, I hope all the member feel the same way too.


毎日のリハーサルを楽しめてるのは皆のお陰です。本当にありがとうございます!他のMP14メンバーも同じように感じてるなら良いなあ。

Soooo See you tomorrow!


明日も頑張りましょー!ではまた明日!

1 件のコメント:

  1. Hello, Koyume^^

    Finally you could join MP! Congrats!!
    Singing a song in front of people makes you nervous... but isn't it fun??
    I also like dancing so I wanna learn kkk
    It's wonderful that you have this appreciation :) Please don't forget!



    こんにちは、コユメ^^

    ついにMP参加出来たみたいで。おめでとう!
    人前で歌うのって緊張するけど…すごく楽しくない?
    私踊るの好きだから、ダンス是非教えてくださいな♪
    感謝の気持ちを持てることって素晴らしいことだと思うよ。どうか忘れないで^^

    返信削除