自己紹介

自分の写真
東京学生英語劇連盟/Model Production 2014のブログです。 5月5、6日に世田谷区民会館で行われる公演に向けて、日々メンバーが感じていることを記していけたらと思います。応援していただけたら幸いです。

2014/03/07

Welcome partyyyyyy!!!

Hellooooo everyone! I'm Natsuko and today's blogger:)
About 2 weeks passed since MP14 started. I think almost all members are getting used to MP RH everyday. So, I have a question!!! Do you remember everyone's name? Of course, I do:)


こんにちわああああ皆さん!!奈津子です!!そして今日のブロガーでーす!!MPが始まって約2週間が経ちましたが、もうほとんどのメンバーが毎日のリハにだいぶ慣れてきたように思います。そう、だからここで質問!みんなMP全員の名前はも言えますか??もちろんあたしはできるよ〜!



And today(3/5),we had a welcome partyyyy!!! Maybe everyone couldn't wait for it .lol  Why were we really looking for welcome party? Because! We can use JAPANESE!!hahaha I was so glad to have talked with various persons on that day,,,you know,I'm not good at speaking English (but I like do that!). And I love  drinking,so I wanna drink with MP members more and more!! Please invite me, everyone!lol
Thank you for reading. And do our best tomorrow's RH! See you.

そして今日(3/5)、ウェルカムパーティがありましたー!!多分みんなこの日を待ちきれなかったと思います(笑) なんで皆すっごく楽しみにしてたかって?それは…ズバリ!日本語が使えるから!あっはっは!この日はいろんな人とたくさん話せてほんと嬉しかったよ〜ほら、あたし英語話すのは得意じゃないから、、(話すのは好きなんだけどね!!) あと、あたしは飲むのが大好きだから、もっとMPメンバーの人と飲みたいなあ。ぜひあたしを飲みに誘って下さい(笑)
ここまで読んでくれてありがとう。明日のリハもベストを尽くしましょう!ではまた!

1 件のコメント:

  1. Hello, Natsuko^^

    You already remember all MPers?? Wow!!
    How was the welcom party??
    I remembered I felt wierd tosome people's Japanese lol
    Have a good RH!



    こんにちは、ナツコ^^

    もう全員の名前覚えたの??わーお!!
    ウェルカムパーティはどうだった?
    私は何人かの日本語に違和感を感じたなぁ…笑
    リハがんばってね!

    返信削除