自己紹介

自分の写真
東京学生英語劇連盟/Model Production 2014のブログです。 5月5、6日に世田谷区民会館で行われる公演に向けて、日々メンバーが感じていることを記していけたらと思います。応援していただけたら幸いです。

2014/04/15

Smile makes us strong!

Hello! I'm Chihiro. I'm a member of cast.
Today, we checked 3rd R/T which we did yesterday.  And we scored by ourselves, Then we decide aim of 4th R/T. At that time, I thought it's important to make concrete aims. When I make them, it's easy to understand what I should do.

こんにちは!ちひろです。キャストです。
今日、私たちは昨日やった3rd R/Tの復習をしました。そして、自分の出来栄えに点数をつけて、4th R/Tの目標を決めました。その時、具体的な目標を作るのって大事だなと思いました。具体的なものを作ったら何をすべきか理解しやすいもんね!


BTW,  in MP we have muscle training during Rh, this is soooooo hard for me, and I always struggle to muscle training. And today when we do, same as usual I struggle it, one of member who is next to me said, " even if you feel hard, it change everything good when you smile."

そうえば、MPではリハーサル中筋トレがあります!私はすっごく辛いからいつも苦戦しております。笑
今日もいつも通り苦戦してたから、私の隣にいたメンバーの1人が、
「辛い時こそ笑うといい方向に向かうよ。」って言ってくれたの。


I was really realized when he said to me.
Because I said that my special skill is smiling at audition day. At audition, we can show our special skill in front of everyone if we want to show. Then, I chose "smile".

彼に言われたとき、ハッとした!
だって、オーディションの時、私の特技はスマイルって言ったから。
オーディションでは、もしやりたかったらみんなの前で特技が披露できます。それで、私は笑顔を選んだの。


But recently I'm getting tired because school has started and I have many things what have to do. Then I forgot to smile. it's my skill!! lol

でも最近学校が始まったりやらなきゃいけないことがたくさんあって疲れてて。
それで笑顔になること忘れてた。私の特技なのに!笑


But now I can realize. Even if we face hard, smile!
Smile makes us strong! Woo hoo~
we have about 1month till performance.
Do our best!!!

でも、今気づけた!
辛い時こそ、笑おう!
笑顔が私たちを強くするよ!Woo hoo~
残り1ヶ月頑張ろうね!!!


love you all. Chihiro

1 件のコメント:

  1. Hello, Chihiro^^

    Did you know that MP is Muscle Production?? lol
    The guy who made you realized is so nice! He knew what is important!
    I also kept it in my mind, when I was belonging to a club.
    By the way, how did you show your special skill??
    Hope you are always smile till the end^^



    こんにちは、チヒロ^^

    MPの別名ってマッスル・プロダクションって知ってた??笑
    チヒロに大事なことを気づかせてくれた彼は素晴らしいね!何が大事かちゃんと知ってる。
    「辛い時こそ笑顔」って部活やってた頃私も大事にしてたことの一つだったな。
    ところで、特技で笑顔ってどう披露したの?
    公演が終わるまでずっとチヒロが笑顔でいられますように^^

    返信削除