自己紹介

自分の写真
東京学生英語劇連盟/Model Production 2014のブログです。 5月5、6日に世田谷区民会館で行われる公演に向けて、日々メンバーが感じていることを記していけたらと思います。応援していただけたら幸いです。

2014/04/01

I have experienced the wonderful Rh!!!

Hi! I'm Azu!!! I join MP14 as a cast. I have really wanted to join MP since I saw MP13's performance. I waited for a year and finally I can! So I'm sooooooo happy :)

こんにちは!あずです  !キャストとしてMP14に参加させてもらってます!MP13の公演を見たときから、絶対MPに参加したい!!っと思っていて、1年待ってようやく参加できました!だから本当に幸せ(^O^) 

Although I have been interested in musical since I was young, I didn't have chance to try it. After I entered university, I decided to do what I wanted to do in this four years. So I join MP!

ミュージカルには昔から興味があったけれど、なかなか挑戦する機会がなくて…でも、大学に入学してから、この4年間はやりたいと思ったことをやると決めたので、MPに参加しました!

Well then, I'd like to explain what we did today. Today's Rh is as different as usual. It was very special experience for me. We expressed each words of all songs in The Little Tree by moving our body. At first, it was hard. But gradually I could do smoothly and it gave me clear image of songs. Till now I just imaged the sights of songs in singing. From today, when I sing songs, I try to send messages to audience or share the image with audience. Anyway, today's Rh was nice!!!!

では、今日やったことを説明したいと思います。今日のリハはいつもと少し違いました。わたしにとってとってもいい経験になりました。私たちはリトル・ツリーに出てくる全ての歌の一つ一つの単語を体を動かして表現しました。はじめは難しかったけど、少しずつスムーズに行えるようになりました。それによって曲の明確なイメージをつかめたとおもいます。これまでは歌っているとき、ただ情景を思い浮かべていましたが、これからは観客にメッセージを送ったり、情景を共有できるようにしたいとおもいます!とにかく今日のリハはよかった!!!

And....
Today we had bloom gazing at yoyogi park after the Rh :)
It was sooooooo fun! We talked a lot in JAPANESE! hahaha...

そしてそして、、、
今日はリハのあと、代々木公園でお花見しました!!ちょー楽しかった!!!
日本語でいっぱい話せました(笑)



I reeeeeeally love MP members!!!!! I want to make great stage with them! Thank you!

MPメンバーがほんとにだーーーいすき!!みんなと最高の舞台を作りたいっ!
あと一ヶ月頑張るぞ!!!

1 件のコメント:

  1. Hello, Azu^^

    Congrats you finally can do what you want!
    Making what you wanna send to audience clear is one of the most important, and difficult things.
    When each one fo you can make clear, you made one step for making the great stage!
    Also Hanami is nice!
    I wanna do...



    こんにちは、アズ^^

    遂にやりたかったことができてよかったですね!
    自分たちがお客さんに伝えたいことを明確にするのってすごく大切で、でも難しいこと。
    一人一人が明確にできたとき、それは舞台の成功への確実な一歩になりますね!
    花見もいいですね~
    私もしたいなあ…

    返信削除