自己紹介

自分の写真
東京学生英語劇連盟/Model Production 2014のブログです。 5月5、6日に世田谷区民会館で行われる公演に向けて、日々メンバーが感じていることを記していけたらと思います。応援していただけたら幸いです。

2014/02/21

Kick Off!!!!!

Hi, everyone!! This is Macky. I’m a PR of MP14;)
At last at last!!!!! MP14 started from today. I could not wait for this day.
We will share the joys and the impression as a member of the MP14. I can’t wait to see how we will spend three months with everyone.


皆さん、こんにちは!まっきーです^^MP14にて広報を担当しています。
ついについに!!!今日からMP14がスタートしました!!!!この日をどんなに楽しみにしていたことか…^^
今日から私たちは同じMP14のメンバーとしてともに喜び、感動を一緒に分かち合っていきます。皆と一緒にどんな三か月を過ごせるのか、とても楽しみです^^


Anyway I’m going to tell you what we did today a little bit.
introduction
Every member introduced about themselves in front of everyone…
I think it was nervous??? lol

Workshop
We did workshops with everyone.
Every workshop always full of laughter!! J
Anyway these photos of workshop! Can you imagine what are we doing?





about the aim and concept of MP14
This year’s aim is “get receive a standing ovation”!! Yeaaaaaah!!
Next the concept is “face it”. Face it is the first step of communication. Everything starts from “Face it”. J  


さてさて、これからちょっとだけ今日のKick Off でどんなことをしたのか紹介しますね!
○紹介
メンバー全員一人一人が自己紹介をしました。全員の前でやる自己紹介は緊張したかな?笑
○ワークショップ
全員でワークショップを行いました。全てのワークショップにおいて笑いが絶えない絶えない♪ちなみにこれはワークショップを撮った写真です!何をしているか分かりますか??
○目標とコンセプトについて
今年の目標は“スタンディングオーベーション いえ―――い♪♪
そしてコンセプトは―――“向き合う”ということ。そう!向き合うということはMPが大切にしているコミュニケーションへの第一歩!全ては向き合うことから始まるのですJ

Finally, I want to talk about me a little!
Last year, I was a one of the members of MP13. And I faced a lot of struggle. One of the struggles is that I could not speak English very well, and I could not share what I really think. However, now I can tell what I really think easier than before.
In addition, MP changed me with various aspects.
MP was a very special place for me. I want everyone to feel about your growth after 3months. And I think it is glad that everyone thought it was good to join in MP14.
For that reason, heads will support you as much as possible. 


最後にこのブログを読んでいるメンバーたちへ少しだけ私のことについて話させてください!
去年、私はMP13メンバーの一人で、MP13期間中たくさんの困難にぶつかりました。困難の一つは英語が上手くしゃべれなかったこと。それで自分が本当に思っていることを他の人に伝えることができませんでした…。でも今では以前よりも容易に英語で自分の思いを伝えることができるようになっています。
そのほかにもMPは私を様々な面から変えてくれました。私にとってMPは特別な場所。皆さんにも三か月後、是非MPを通して自分の成長を感じてもらいたいJJそしてMPに参加して良かったと思ってもらえたら嬉しいです!!そのためにも私たちヘッズメンバーは精一杯皆さんのサポートをします♪

I think it is long but thank you for reading! From now on, the member of MP14 will write down this blog by turns. Please look forward to reading!


長くなりましたが読んでくださってありがとうございます!これから毎日MP 14メンバーが交代で更新します♪楽しみにしていてくださいJJ

That’s it! Thank youJ

Macky

1 件のコメント:

  1. (^v^)2014/03/03 2:34

    Hello, Macky^^

    Finally, the Kick Off Day had come!!
    It will be really fun ^^
    And I'm happy that MP changed you in a good way.
    Please tell new comers how wonderful MP is!!



    こんにちはマッキー^^

    ついにMP14始まったんですね。
    今年も楽しくなること間違いないでしょう^^
    そしてMPによってマッキーがいい意味で変われたことを聞けてすごくうれしいです。
    MPの良さをニューカマーたちにたくさん伝えていってね^^

    返信削除